Poštovani klijenti,

Za nas je najvažnije Vaše zadovoljstvo uslugama koje smo Vam pružili. Kako bismo bili još bolji i kako bismo bolje sagledali Vaše želje i očekivanja, potrebne su nam povratne informacije o tome koliko ste zadovoljni uslugama koje Vam je pružio DQS doo.

Vaše predloge, pohvale ili prigovore možete uputiti na neki od sledećih načina:

Šema postupanja po prigovorima se nalazi ovde

Hvala Vam na Vašem vremenu i podršci!

Upitnik žalba

Žalba na sertifikovanog klijenta / Complaint about certified customer

Žalba na DQS ocenjivača / Complaint about DQS auditor

Žalba na DQS kancelariju / Complaint about DQS office

Ime i prezime podnosioca žalbe / First/last name of complainant

Kompanija/Zemlja / Company/Country

Funkcija u kompaniji / Position in the company

Broj telefona / Telephone number

Vaš Email / Your Email

Predmet / Subject

Poruka / Message